Stichting Bont Gezelschap


200 km op de tandem voor mens & dier!
Roy en Daniëlle gaan de uitdaging aan voor Stichting Bont Gezelschap. Steun jij hen?
Aanstaande vrijdag 5 juni starten Roy en Daniëlle aan een sportief monsteravontuur: in vier dagen tijd fietsen zij maar liefst 200 kilometer op hun race-tandem, met als hoogtepunt de Omer Classics (85 km) op zondag.
Het verhaal
Zelfstandig fietsen is voor Daniëlle niet meer mogelijk door een progressieve oogaandoening. Maar stilzitten? Zeker niet! Dankzij de race-tandem heeft zij haar vrijheid terug. Met Roy als haar liefdevolle en vaste ‘piloot’ vormen zij een onverslaanbaar team.
Het doel
Zij fietsen deze kilometers met een missie: zoveel mogelijk geld ophalen voor Stichting Bont Gezelschap. Deze prachtige stichting brengt mens en dier met elkaar in verbinding om zo het welzijn van beiden te verbeteren. Denk aan de pure magie, troost en vriendschap die hieruit ontstaat.
Hoe kun jij helpen?
Iedere kilometer is zwaar, maar met jouw steun trapt het een stuk lichter!
Doneer direct: Elke euro brengt mens en dier dichter bij elkaar.
Deel dit bericht: Spread the word via WhatsApp en social media!
Geef Roy en Daniëlle een push in de rug en steun ons mooie doel. Bedankt! 🐾💛